środa, 21 sierpnia 2013

Rozdział 2

-Rydel-
-To może chodźcie już ?-powiedziała Rydel śmiejąc się z nich.-Dobra usiądźcie,dam wam koperty,przeczytajcie je mam nadzieję,że się ucieszycie.-Ja się dostałam,ale nie wiem jak wy.
-Ale co to jest ?-powiedziała Laura.
-Ej a to nie jest czasami z jakiejś szkoły muzycznej ?-powiedział Ross.
-Ross otwórz i przeczytaj.-powiedziała Rydel.
-Dobra,ale mam nadzieję,że to jest dobra wiadomość.-mruknął Ross.


Wszyscy otwierają koperty,czytają i skaczą z radości.Laura jako jedyna jest najszczęśliwsza.

-Laura-
-Na serio dostałam się do Studio 21,bardzo się cieszę.-mówiła szczęśliwa Laura.-Ymm Ross ? Możemy pogadać na osobności ?
-Pewnie,z tobą zawsze.-powiedział uśmiechnięty.-To może chodźmy do mojego pokoju ?
-Jasne.
*W pokoju Ross'a*
-To o czym chciałaś pogadać ?
-Bo chodzi o tą szkołę o Studio 21.
-No,więc słucham.
-Bo tak na prawdę to....... ym....
-Tak na prawdę co ?
-Nie wiem czy mogę wyjechać-stchórzyłam,nie chciałam mówić Rossowi tego.
-Przecież możesz zamieszkać z nami,jeśli tylko chcesz.
-Ross to miłe,chętnie z korzystam.-mówiła przytulając Laura.-Może chodźmy już do reszty,trzeba zacząć naszą próbę.
-Tak masz rację.
Schodząc na dół zauważyliśmy,że zespół jest już gotowy i czeka tylko na nas.
-Wreszcie jesteście,co tak długo rozmawialiście ? Ross chyba nie podrywałeś Laury co ?-powiedział Riker.
-Ymm Riker a co ci do tego ? Może podrywał,może nie.-powiedziała Laura.
-Dzięki,jesteś kochana-wyszeptał do ucha Ross.
-Dobra zacznijmy tą próbę-powiedział Rocky.
Zaczęli grać na instrumentach,ja chwyciłam mikrofon i śpiewałam,śmiejąc się i dobrze bawiąc z Rossem.Piosenki zaśpiewaliśmy pod tytułem: Ready Set Rock,Can't Get Enough Of You,Never,a reszta to były covery,po próbie poszłam zmęczona do domu,umyłam się,przebrałam w pidżamę i zmęczona po całym dniu zasnęłam.




Hej,kolejny rozdział,przepraszam,że taki krótki,ale postaram się następny napisać dłuższy,jak wam się podoba ?
Piszcie w komentarzach !! 

~Karola~

2 komentarze: