wtorek, 5 listopada 2013

Rozdział 16

"I've Been Looking For The One Tonight"
Ross zaczął podchodzić do mnie coraz bliżej,spojrzeliśmy sobie w oczy i stało się,pocałowaliśmy się.

-Laura-

Oderwaliśmy się od siebie.Spojrzeliśmy prosto w oczy.Nie mogłam nic wypowiedzieć nawet słowa.Pierwszy odezwał się Ross
-Ja....ja...przepraszam cię.Nie powinienem-powiedział speszony.
-Ja....Ross....Nic się nie stało.Nie przepraszaj-powiedziałam pewniej.
-Ale na pewno ?-zapytał
-Tak.Jest ok.A co do nas to......-nie wiedziałam co powiedzieć,żeby nie urazić blondyna.
-Wiem,wiem nie jesteś pewna sowich uczuć.Przemyśl to sobie.Poczekam-uśmiechnął się
Przytuliliśmy się.Na sali rozbiegł się głośne "Awwww".
-Wiesz może już tak zejdziemy ze sceny ?-powiedzieliśmy razem.
Wybuchnęliśmy śmiechem.
]Zeszliśmy ze sceny.Podbiegli do mnie przyjaciele.Fran,Viola,Maxi,Tomas,Cami,Marco,Leon,Brodway.Zaczeli wypytywać.
-Lau to naprawdę ty ?-to była Viola.
-Tak to ja.
-Zmieniłaś się-stwierdziła Fran.



Hej,przepraszam,że rozdział jest taki krótki.Jak wam się podoba ? Komentujcie.

CZYTASZ=KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ

~Karola~
------------------------------------------------------
I piosenka:


1 komentarz: