poniedziałek, 25 listopada 2013

Rozdział 18

-Ross,podjęłam decyzję.-powiedziałam.
-Tak ?-zapytał.
-Moja decyzja to.....

-Ross-

-Moja decyzja to tak.Chcę z tobą spróbować.-powiedziała Laura.
-Że co ? Naprawdę ? Tak się cieszę-wykrzyczałem na cały dom.
Wszyscy słysząc mnie przybiegli do naszego pokoju jak najszybciej.
-Dlaczego tak krzyczysz idioto ? Pali się czy co ?-zapytała Delly.
-Nic takiego-powiedziała szybko Laura.
-Jak to nic takiego ?-zdziwiłem się.
-Nic takiego nie powiedziałam.
-Uszczęśliwiłaś mnie jak mogłaś.I to jest nic takiego ?-zapytałem.
-Może mi w końcu ktoś powiedzieć o co tu chodzi,bo nie za bardzo rozumiem ?-zapytał Riker.
-Laura......?-spojrzałem na Lau.
-Tak ? Może powiemy to razem ?-spojrzała na mnie z uśmiechem.
-Ok no to razem.Gotowa ?
-Tak.
-Jesteśmy razem-powiedzieliśmy razem w tym samym czasie.
-Co ? To super.-ucieszyła się Delly. Tak jak reszta,oprócz Rikera.

-Laura-

-Riker coś się stało ?-zapytałam blondyna.
-Nie nic,po prostu.....
-Powiedz co jest ?
-Jesteś z Rossem to się stało !!!-wykrzyknął i uciekł.
-Laura co jest ?-zapytał się mój chłopak.
-Nie wiem.Zapytałam się Rikera co jest,a on wykrzyknął "Jesteś z Rossem to się stało"-powiedziałam blondynowi.
-Nie przejmuj się tym.Pogadam z nim.-powiedział obejmując mnie ramieniem i całując w czoło.
-Kochany jesteś.-powiedziałam i pocałowałam go w policzek.

-Ross-

Poszedłem w stronę pokoju brata.
Zapukałem do drzwi.
-Mogę wejść ?-zapytałem.
-Jak chcesz-odpowiedział obojętnie.
Wszedłem do pokoju.Widziałem leżącego na łóżku i patrzącego się na sufit,Rikera.
-Brat co się stało ?-zapytałem siadając koło niego na łóżko.
-Jeszcze się pytasz ? Jesteś z Laurą. Delly jest z Ellem. Rocky pewnie kogoś niedługo znajdzie. A ja co ? Zostanę sam jak palec.-posmutniał.
-Ej brat będzie ok.Laura pomoże tobie kogoś znaleźć w Studio.Zobaczysz.-pocieszałem.
-Dzięki brat.-przytuliliśmy się na zgodę.-Ale obiecaj.
-Słucham ?
-Obiecaj,że nie skrzywdzisz Lau.-powiedział poważnie.
-Nigdy.Jest dla mnie najważniejszą osobą w życiu.
Porozmawialiśmy tak jeszcze chwilę i poszedłem do pokoju.
Przytuliłem stojącą Laurę przed lustrem.
-I jak ?-zapytała.
-Jest ok.Pogadałem z nim.Ale mam pytanie.
-Tak ? Chcesz ze mną zerwać ?-zapytała.

Co powie Ross ? Co na to Laura ?
Czy Ross i Laura będą szczęśliwi razem ?

W końcu dodaj cieszycie się ?

CZYTASZ=KOKMENTUJESZ=MOTYWUJESZ

~Karola~

I piosenka 






2 komentarze: