wtorek, 22 października 2013

Rozdział 12

-Nie chyba tylko na pewno.I wyprzedzając twoje kolejne pytanie,tak chcę być z tobą,bo cię kocham. 
-Ross....Ross...ROSS !!!!
-Ym tak ? Przepraszam zamyśliłem się.
-Powiedziałam,że muszę to wszystko przemyśleć.
-Rozumiem,jak to mówią,jak kocha to poczeka.A ja będę zawsze na ciebie czekał.
-Awwww. Jesteś taki słodki.
-Dziękuję,a ty jesteś urocza.
-To może już przebiegniemy się do domu,co ty na to ?
-Jasne,jestem już głodny.
-Tak Rossy ja też.


-Laura-

Gdy dobiegliśmy do drzwi,zakręciło mi się w głowie i zrobiło mi się słabo.Ross to chyba zauważył.
-Lau,wszystko ok ?
-Tak,tak tylko jest mi słabo,to pewnie z głodu.
-Dobrze,to chodźmy już,daj mi rękę.

-Ross-

Kiedy weszliśmy do domu,trzymając się za ręcę,wszystkie oczy spoglądały na nas.Tak no to się zaczną pytania-przeszło mi to przez myśl.]
-O hej już nie śpicie ?
-Jest już 8:00-powiedziała Rydel spoglądając na zegarek.
-Co ? Mam tylko nie całą godzinę,na przyszykowanie się-powiedziała Laura.
-Laura uspokój się,zdążysz-mówiłem uspokajając brunetkę.
-Jak mam się uspokoić skoro po przyjeździe się nie rozpakowałam ?
-Ja wczoraj nas rozpakowałem,wszystko jest poukładane.
-Awww dziękuję-mówiąc to przytuliła mnie.
Było słychać Awww mojego rodzeństwa i Ella.
Tylko widziałem,że Riker nie jest z tego zadowolony.
-Lau,leć już się przebrać.
-Ok jasne,już lecę.

Co się wydarzy w Studio ? Czy Laurę czeka jakaś niespodzianka ? Zobaczycie w następnym rozdziale.

Hej,w końcu dodaje rozdział,dedykuję go Weronice,która nie mogła się doczekać rozdziału i pytała się na gg kiedy będzie.I dedykuję go mojej kochanej Gosi.
I jak rozdział co myślicie o nim.Tak wiem jestem zła rozwaliłam Raurę.

CZYTASZ=KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ

~Karola~
------------------------------------------------------
A na końcu piosenka: Uwielbiam ją,a Rydel wymiata.



3 komentarze: