czwartek, 24 października 2013

Rozdział 13

-Lau,leć już się przebrać.

-Ok jasne,już lecę.

-Laura-
Udałam się szybko na górę,wzięłam potrzebne rzeczy i poszłam wziąć prysznic.Krople wody spadały po moim ciele,a ja rozmyślałam nad uczuciami do blondyna.Czyli jednak,też coś do mnie czuje.Tylko teraz jak to wpłynie na naszą przyjaźń,na zespół.Okryłam ciało ręcznikiem,wytarłam wodę ubrałam we wcześniej przygotowane ciuchy i zaczęłam układać moje włosy.Spojrzałam w lustro i powiedziałam do siebie:to będzie zwariowany dzień.
Usłyszałam pukanie do drzwi.
-Tak ?-zapytałam
-Laura wszystko ok,dobrze się czujesz ?
-Tak,tak już wychodzę.
-Na pewno ? Martwię się o ciebie.
-Tak na pewno.

-Ross- *parę minut wcześniej*

Robiłem śniadanie dla mnie i Laury.Skoro Lau mi powiedziała,że chodziła tu do Studia,to musiała kogoś na pewno darzyć głębokim uczuciem.Pewnie wybierze tamtego zamiast mnie.Ciekawe kim on jest,a może kim oni są.Tego to już nie wiem.Zrobiłem kanapki i położyłem talerze na stół.Już miałem usiąść do stołu,ale przypomniało mi się,że brunetka jest w łazience,a wcześniej źle się czuła.Szybko pobiegłem na górę sprawdzić czy wszystko gra.Sprawdziłem w pokoju.Nie było jej.Sprawdzę jeszcze u Rydel,może chciała porozmawiać z moją siostrą.Zapukałem i nie usłyszałem nic.Zapukałem jeszcze raz i usłyszałem ciche proszę.
-Ryd nie widziałaś może Laury ?-zapytałem trochę martwiąc się.
-Ostatnio widziałam jak szła na górę.
Już miałem wychodzić kiedy usłyszałem jeszcze pytanie.
-Braciszku martwisz się o nią ?
-Tak bardzo.
-Chodź na chwilę musimy pogadać.
-Ok ale chwilę.
Usiadłem na łóżku,obok siostry.No i się zaczęło.
-Ross,widzę co się dzieje.
-Ale co widzisz ?-udałem,że nie wiem o co chodzi.
-Od kiedy wróciłeś z Laurą.Dziwnie się zachowujesz.Trzymaliście się za ręce.
 Braciszku czy ja o czymś nie wiem ?
-Tak o wszystkim nie wiesz-odpowiedziałem ironicznie,prawie krzycząc.
-Co się dzieje ?
-Bo Laura mi się podoba,i martwię się,że pozna kogoś w Studiu,a mnie,nas ,zespół zostawi i wgl.
-Awwww,Laura taka nie jest.I ty też jej się podobasz widać jak na siebie patrzycie.
-Dziękuję siostra-przytuliłem Ryd.
-Nie ma za co,a teraz poszukaj Lau.
-Jasne.

Laura zeszła na dół,zjedliśmy śniadanie i wyszliśmy do Studia.

Co się wydarzy w Studio ?
Czy Laura będzie z Rossem ?
Czy zostawi przyjaciół i zespół ?

Dowiecie się czytając dalej.

Hej w końcu skończyłam pisać,wiem jesteście wkurzeni,że nie ma Raury. Przepraszam musiałam.
Jak wam się podoba rozdział ?

CZYTASZ=KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ

~Karola~
------------------------------------------------------

I piosenka :


<3

3 komentarze: