sobota, 26 października 2013

Rozdział 14

Laura zeszła na dół,zjedliśmy śniadanie i wyszliśmy do Studia.

-Ross-

Szliśmy do Studia.Widziałem,że Laura się stresuje.Ciekawe nas spotka.
-Lau,wszystko będzie ok,nie bój się będę cały czas z tobą.-szepnąłem na ucho dziewczynie.
-Wiesz,jest mi nawet lepiej,dziękuję.Nie boje się tego,że mnie nie chcą zobaczyć,tylko że to znowu wróci.Znowu będzie to samo.-posmutniała.
-Rozumiem.Masz mnie,znaczy nas.A ja zawszę,w każdej chwili,porze,wysłucham, pomogę.-mówiłem zatrzymując się i patrząc prosto w oczy.
-Dziękuję Rossy-i się przytuliliśmy.
-Zawsze-powtórzyłem.
-Ej nasze gołąbeczki chodźcie już,bo się spóźnimy !!-krzyczała Rydel.
-Idziemy ?-zapytała uśmiechnięta pokazując rękę,żeby złapać.
-Tak,idziemy.

-Laura-

Szliśmy trzymając się za ręce.Boję się co będzie po moim powrocie.Jaka będzie ich reakcja.Mam nadzieję,że już go tam nie ma.

-Riker-

Szliśmy do Studia.Kątem oka widziałem,że Ross i Laura trzymają się za ręce.Jestem wściekły.Jest piękna i w ogóle.Szkoda,że nie odwzajemnia moich uczuć.Może w Studiu ktoś się znajdzie.
-Ymm Laura ?-zapytałem zestresowany.
-Tak,o co chodzi Rik ?
-Bo czy w Studiu........ym
-Tak jest dużo ładnych dziewczyn,ty tylko o tym.-wszyscy wybuchli śmiechem.
-Ej to nie jest śmieszne.Skoro Lau,ty jesteś z Rossem,to ja też kogoś znajdę.

-Laura-

Riker zawsze musi swoje.Nie rozumiem,jemu tylko dziewczyny i głupoty w głowie.A co do mnie i Rossa nie podjęłam jeszcze decyzji,a on już wyjeżdża ze słowami.
-Po pierwsze nie jesteśmy,razem-mówiłam patrząc na Rossa.
-Jasne właśnie widzę-pokazał na nasze złączone dłonie.
-A przeszkadza ci to ? To nie jest twoja sprawa.A Laura,może robić co jej się podoba.Nie jest twoją własnością,co mi jest wiadome.-mówił Ross,który ma rację.
-Dobra,dobra,już nic nie mówię o tym,bo widzę,że jesteś zazdrosny-powiedział Riker.
-A może i jestem.Moja sprawa
-Ross,przestań to nie ma sensu-powiedziałam
-Wiesz masz rację.Chodźmy już do Studia.


Co się wydarzy w Studio ?
Jaka będzie reakcja,gdy zobaczą Laurę ?
Co z Rossem i Laurą ?
Czy będą razem ?
Czy może stanie coś na drodze ?
Zobaczycie w kolejnym rozdziale.


Hej dodaje nareszcie,mam nadzieję,że się spodoba.


CZYTASZ=KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ


~Karola~

------------------------------------------------------
I piosenka:






6 komentarzy: