sobota, 28 września 2013

Liebster Blog Awards

LIEBSTER BLOG AWARDS


Hej zostałam nominowana do LIEBSTER BLOG.
Nie spodziewałam się tego,dziękuję za nominację.


Mój blog nominowała Renata Żmuda


Zasady:


"Nominajca do Liebster Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,która Cię nominowała.Następnie Ty nominujesz 11 osób(informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.Nie wolno nominować bloga,który Cię nominował." 

1. Dlaczego założyłaś/eś swojego bloga?
Zainspirowały mnie blogi z opowiadaniami innych,i pomyślałam,żeby założyć bloga.

2.Ulubiony kolor?
Żółty

3. Ulubiona piosenka?
R5-Pass Me By ,R5-Loud,R5-Love Me Like That

4. Rusza Cię opinia innych?

Tylko przyjaciół i rodziny

5. Twoje hobby?
Słuchanie muzyki i śpiewanie

6. Co motywuje Cię do pisania?
Komentarze,liczba wejść

7.Czy wzorujesz się na kimś?
Jestem sobą

8. Opisz siebie w 3 słowach?
Nie pewna siebie,przyjacielska,chyba spokojna

9. Co jest w życiu dla Ciebie najważniejsze? 
Przyjaźń,miłość,muzyka

10. Ulubiony aktor/aktorka?
Ross Lynch,Laura Marano

11. Czy jesteś szczęśliwa? 
Tak


Nominacje:



Moje Pytania:

1.Twój ulubiony zespół?
2.Co jest dla ciebie najważniejsze?
3.Dlaczego założyłaś/eś swojego bloga?
4.Opisz siebie w 3 słowach?
5.Twoja ulubiona piosenka?
6.Kto ciebie najbardziej uszczęśliwia?
7.Twoje hobby?
8.Ulubiony kolor?
9.Ulubiony film?
10.Co robisz w wolnym czasie?
11.Co cię motywuje do pisania?


DZIĘKUJĘ ZA NOMINACJE :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz