czwartek, 26 września 2013

Rozdział 8

-Ross-
Obudziły mnie głośne krzyki Laury,z przerażenia poderwałem się szybko z łóżka i podbiegłem do dziewczyny.
-Hej,Laura,co się dzieje ?
-Nic,nic.
Próbowała to ukryć,ale jej jakoś to zbytnio nie wychodziło.Podejrzewałem,że to jest związane chyba ze Studiem 21.
-Laura błagam cię powiedz mi,widzę jak się męczysz,jak chcesz mi coś powiedzieć tylko nie wiesz jak to zrobić.

-Laura-

Nie wiedziałam,czy powiedzieć Rossowi o tym czy nie, i  nie wiedziałam jak to zrobić.Może powiem,pomoże mi albo coś,raz się żyję,pomyślałam.
-Ross,bo chodzi o to,że.Nie jednak nie.
-Laura,błagam powiedz mi.
-Nie mogę,przepraszam cię.
No fajnie i znowu stchórzyłam,jak ja tak mogę.
-Ale jak to nie możesz ?
-Możemy porozmawiać o tym rano ? Jest 1:01 w nocy.
-Dobrze,ale już mi się nie wywiniesz.
-Obiecuję,powiem tobie.
-No ja myślę,a teraz dobranoc moja księżniczko.
Co on powiedział ? Czy ja dobrze usłyszałam księżniczko ? Jestem już zbyt zmęczona żeby się jeszcze o to kłócić,a nawet fajnie to jest słyszeć.
-Dobranoc,mój książę.

-Ross-

Mój książę jak to słodko brzmi kiedy ona to wymawia.Aż się rozmarzyłem.No nic muszę poczekać do rana na wyjaśnienia,jak ja nienawidzę czekać.Już więcej nie myślałem nad tym,po prostu usnąłem.
Obudziłem się o 5 i zauważyłem,że nie ma Laury w pokoju.Ubrałem się w mój strój do biegania i szybko zbiegłem na dół zobaczyć czy tam jej nie ma,ale okazało się że nigdzie jej nie ma.Pomyślałem,że pewnie wybrała się na spacer,aby w spokoju wszystko przemyśleć.Nie zastanawiając się długo nad tym,wyszedłem po cichu z domu,aby nikogo nie zbudzić o tak wczesnej porze.I Pobiegłem w stronę parku,i nagle zauważyłem pewną dziewczynę skuloną pod drzewem była ubrana na sportowo.Przyjrzałem się bardziej i mnie olśniło przecież to była...........

Kogo zobaczy Ross ? Uda się jemu porozmawiać z tą dziewczyną czy też nie ?
Tego dowiecie się w kolejnym rozdziale.


Hej no i kolejny rozdział,przepraszam,że przerwałam akurat w tej chwili.
I co myślicie o tym rozdziale piszcie w komentarzach !!

~Karola~


CZYTASZ=KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ

6 komentarzy:

  1. NIESAMOWITY , GENIALNY , CUDOWNY , ŚWIETNY , I LOVEE ITT ; *** CZEKAM NA NEXTA ! :** ZAPRASZAM DO MNIE ;* : http://stealyourheart123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Dawaj następny. :) Obstawiam Ze to Laura albo Violetta. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam na dzieje że to Laura i rozdział boski kiedy next ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam cię do Libster Awards!!!
    Szczegóły na moim blogu :)

    http://r5-and-raura-time-to-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń